Lite shopping trala



skolan gick ovanligt fort idag , vilket alla andra dagar i skolan borde göra tycker jag.
Efter skolan åkte jag, Lisa och Julia in till staden (Bollnäs). Blev en tröja och ett par rosa mysbyxor inhandlat. Hur snygga och mysiga som helst =D köpte även lite småkraffs.. Smink, hårgrejjor och godis huhu :]
resten av dagen har jag spenderat i soffan framför dataskärmen och TVn.. Har blivit lite mycket av det nu om dagarna, kanske för att skoldagarna är så otroligt långa så man blir ju helt sluuuuut när man kommer hem, man måste ju spara sig så man orkar helgerna ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHHAA, ja, tanteeeen. :o jag hoppas hon hoppade av tåget. o_O

2009-09-03 @ 05:38:58
URL: http://sofienilssongehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0