Diva

Tjabba.
Sitter här och kollar på idol. första låten nu Nicolle eller vad fan hon heter, skrattar så jag tjuter.  HAHAHAHAHHAHA vilken hyper dansare. OMG!



Aja  seg dag i skolan! så jävla trött, efter allt slit..
Fast segheten kan nog bero på att jag slarvat jävligt med maten och sömnbristen, upp tidigt på morgnarna. I morgon blir det till att stiga upp kvart över 5 så jag hinner fixa mig osv. |-)
Så blir det sängdags tidigt, bara kolla klart på idol sen en snabbdusch! soon bed sweet bed.
och i morgon äntligen åker jag till Magda =D GR vad vi väntat! pepppppppad

Poussss


Woho snyggbilden, jag är så hot... Alltså jag är det ;)


update.
Hittade en lite rolig bild sen vi jobbade på el maskin-teknik =) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0