lalallalalalaa

( den enda sanna glädjen är kemiskt inducerad glädje) eller?
, den kemiska inductrerade glädjen är nog den falskaste utav alla.
Den enda sanna glädjen är väll skadeglädjen

sure..



Att jag ska vara så jävulskt klantig.
Att jag aldrig ska tänka mig för.

NU inser jag vilket misstag jag begått. 
och NU när det är försent..


jajaja, har bara varit hemma idag, legat och degat i soffan och tagit hand om min sjuka syster. Gofisen.
Fick även träffa ida en LITEN snabbis idag, :) kommer sakna dig babe.

Skönt att få komma hem i morgon, ska även in till gävle och handla lite i morgon med Nanna.
Troligtvis skar Julia och Martina också in till gävle. WIE

.
kommer sakna dig något otroligt hjärtat.
och grattis på födelsedagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0