friska luften

hejhej.

KANAPICKER.....
kan ju börja med att säga att matchen började helknas inatt, och slutade helknas.
dommarjävlar säger jag bara.
( såg inte slutet av matchen, slocknade )

JAG HAR VARIT UT IDAG :D Ida my hero, Åkte runt lite sådär.
Kanske var ute en timme, höll på att somna i bilen. Så nu är jag hemma igen och Ida skulle hem och simma i badkaret Sedan skulle hon slå en pling till mig, men får se om jag orkar göra nånting, jag är ju så fruktansvärt jävla trött.
Nae men nu ska jag hitta nånting att käka och sedan drar jag igång en film och tar mig en liten tupplur och frågar om mn kära lillsyster vill göra mig sällskap :) CYA!





Kommentarer
Postat av: ida

sorry hjärtat att ja inte ringde... <3 kommer förbi imorron <3

2009-01-06 @ 23:39:02
URL: http://www.metrobloggen.se/idarejsmar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0