ännu en dag.

ännu en dag har gått, och jag har bara suttit hemma.
har fortfarande ingen ork och lust till att göra nånting
har inte ens varit utanför dörren


har även beställt biljetter hem nu, så på Torsdagen ska jag fara hem till lilla Söderhamn.
Så är det dags att börja lägga sig lite, eller mycket tidigare på nätterna också, annars kommer jag aldrig klara av att gå upp till skolan  på morgnarna. Så det blir det ändring på från och med ikväll? (A)





 jag sägger bara det, ge mig den där kroppen!!
Fast det är ju ingen risk för mig som suttit inne i över 4 dagar, hahah,
SKA BLI ÄNDRING PÅ DET MED!



Uppdatering;

Jaha blev lite ändrade planer för min del, nu har mor min tvingat mig att sitta uppe med dem i natt och kolla på hockey, och jag är så snäll så att jag tänker faktiskt göra det, så vi säger att jag börjar gå och lägga mig tidigt i morgon ist :) (A)

Så har jag haft ett långt samtal med min älskade far idag, han berättade om sin nya "onödiga/meningslösa" blogg. Rätt skoj faktiskt, och han kommer blogga OFTA har han lovat, så han blir säkert jättelycklig om någon följer bloggen så ; http://bohflintskalliella.bloggspace.se/   där har ni den. KOLLA GÄRNA ;)  var dock berädda på hans synnerliga "historier" eller vad man kan alla det :) hah


PUSS


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hon har as snygg kropp :D Vill också ha den =P

2009-01-07 @ 16:56:37
URL: http://fannylol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0