sthlm..

Så har man vait i huvudstaden tisdag-torsdag med "familjen" Riktigt roligt UTAN PENGAR!
Var meningen att vi skulle på skansen på tisdag, men jag och Nanna drog till grönan ist, så mycket roligare!
På onsdagen blev det en båttur runt djurgården. Tog lite bilder på massa AS tråkiga byggnader.
sen så blev det shopping, eller ja. Lite för min del.. Ett par skor & tröja! 
Spenderade resten av pengarna till ätbart, lite för mycket godis och sånt där 8)


såg nyss att jag kanske tog så mycket AS fula bilder på byggnader,
hahaha blev ist typ 749562865 st på slottet i alla vinklar  och fråga mig inte varför.
Kan ju säga såhär, IGEN av bilderna på slottet blev bra, trots att jag tog så pass många :Ö illa
mästerfotografen HAnna the best Arnström hehehehhehhhhe


Well jag bjuder på några skit fula & skit tråkiga bilder där ifrån iaf.. hah


ärligt talat..
Jag har alltid trott att hela kungafamiljen bor i slottet.                                                        
Men nix, det gör dom inte. Dom bor ju utspritt hela högen.
tycker att alla "kungligheter" borde bo i sina slott?
Jag är djupt besviken.
skratta inte åt mig !!!!!!!!!


Idag ska jag äntligen få träffa Martina, Julia och Lisa!
Först ska jag, Julia & Martina in till staden. Senare åker vi hem till Lisa och kollar på Lite film :)

Pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha mupp

2009-08-08 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0