somedaaay

träffade martina igår, var in på staffan och hämtade busskort, sen åkte vi till frissan.
Sen hem till mig, sen stan igen, sen till martina och sen till Söderala igen. Blev ett evigt bussåkande. Usch..
Träffade Julia och Lisa på kvällen, hade lite film mys, eller ja, jo. =)

Snart så ska jag in och träffa Brorsan, Mona och pappa vid donken sen ska vi vidare till sjukhuset.. well
och senare på kvällen så ska jag nog och till ljusne och kolla på fotboll med märta hehehe :D
sen så blir det väll att vi åker hem ( at my place) och sover så vi orkar upp tills i möra.

Har suttit nu halva morgonen och kikat lite på kläder som jag vill ha.
Nelly.com har hur mycket som helst! Nu fattas bara lönen whoho några få dagar kvar, håll ut Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0