bad luck

Tjabbbba.
tack för helgen alla! trots allt.
Igår var jag in till stan med nanna, Lisa och Martina.
En riktig jävlig dag, JÄVLIG. Allting sket sig även att jag ÄLDADE UPP MINA ÖGONFRANSAR :'(
jag menar vilken "tjejs" mardröm är inte det??  riktig piss dag jafan...

SÅ IDAG HADE VI SKOLFOTO! riktigt roligt. Bilderna kommer ej beställas! AS ful och ögonfransar på ena ögat HEHE.....Kanon..

Långsamt var det i skolan idag också Var hemma till halv fem, raka vägen till sängen med den äckliga huvudvärken.
Som vanligt efter skolan..


Hoppas på att denna vecka blir lite bättre än den förra, dock inte så bra än så länge men jag har 6 dagar kvar . Nu har jag haft riktig otur i flera veckor! Tycker jag förtjänar lite bättre än såhär .. Vad har jag gjort för ont ? ;(


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0