knock you down.

tjoho.
Åkte in till Madde i måndags och gjorde henne sällskap.
Blev filmkväll med cips och sånt.
Senare kom Jossan & Adam? och var där med oss ett tag.
På Tisdagen kom pappa & Mona och hämtade mig, först blev det lite fika på stan & lite shopping.
pappa köpte en skit ful blond peruk som han åkte med hela vägen hem.
ja, han är jävligt pinsam.
På kvällen så blev jag så jävla sugen på chokladkakor, så vi åkte in till harmånger och köpte lite gotta.
Så blev det film mys hemma! Spenderade hela dagen med pappa & Mona =) 

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, blir väll spendera dagen hemma idag också.
Kanske ska gå till farmor & Farfar och dricka lite kaffe =)

bjussar på en fin bild på far min, med pälskappa/ mössa, peruk & kjol. MmMmmmm


-

Lyssnar på låten 24/7 & tröttnar inte!  asum. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0