frågor&svar ( roligt tidsfördriv. )

Vad är ditt bästa skönhetstips? =)
hm säger som dem flesta har svarat på den här fr¨ga.. "inte sova med smink"

Vill du ha barn när du blir större?
absolut, skulle vilja ha tvillingar en tjej & en pojke.

Vad har du för mobil?

ericsson  t250i för tillfället, ny mobilen stulen ;(

Var,hur,när, med vem är din drömresa?

Brasilien och få gå i amazonas tropiska regnskogar. Verkar hur roligt som helst, alltd drömt om det. Hade gärna tagit med mig några vänner :) kusst det, skulle vilja åka till rom också.

Favoritmat?
det mesta är favorit :Ö dock inte fisk, men en riktig favvis är välll lasange skulle jag tro

Favoritdryck?
Cola & Oboy helt klart :D

Vad är dina fobier ? :)
har bara EN riktig fobi och det är grodor/paddor, fyfan!

Hur trivs du med skolan?

helt toppen bra, med underbara kompisar :D

Hur många besökare har du ungefär i genomsnitt?
oj, har mindre besökare nu än förut, nu är det väll ca 40 i snitt.

Vad använder du för smink?
mascara, ögonskugga (viktigt), fondation, rouge, eyeliner och kajal ibland.

Om du var på en öde ö, och du bara fick ta med dig 3 saker att välja mellan, vad skulle det vara?
flygplan
kompis
mat.. Svårt ju, skulle vilja ha bensin också, men jag får väll ro hem eller nått.

Om du fick välja mellan två tjej kändisar du skulle vilja vara, vilka skulle de då vara :D?
Ciara för hon är urläcker och sjunger bra eller kendra för hon är allmänt skön och hot ;)
_

hihi är bara tvungen att lägga in den här ursöta bilden på mig och issa när vi besökte heden i bollnäs innan gymnasievalet, man ser ju redan på bilden att vi stortrivdes.. Inget val jag ångrar än så länge..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Nja, har ju redan en annan blogg som jag har endast för Brynäs. ;) 8D

2009-08-30 @ 20:47:38
URL: http://sofienilssongehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0