blaHblaH

Alla på heden hade kökskampen idag
Var faktiskt roligt! vi var 6 st i en grupp, gick tipsrunda och gjorde massa lekar! =D (säckhoppning osv)
 Sedan skulle vi göra en tårta så snabbt  eller så fin som möjligt på under 15 min..
Våran blev helt okej och vi gjorde den på ca 11 min om jag inte minns fel ? :P kanske jag gör.
Blev tårtätning i slutet av dagen och slutade skapligt tidigt för en gångs skull.....
Fick min lön idag, blev inte så mycket som jag trodde det skulle bli.. menmen Så köper en ny laptop i morgon efter skolan.. Mor min sposrar mig iaf med 3000 kr :) så får jag betala restan själv. 

Resten av pengarna ska jag nog spendera på kläder och en Ipod :)
Skulle behöva en ny mobil också, men det får bli en annan gång.

Ge mig helg nu.. Åker till pappsen äntligen på fredagen efter skolan. Blir där över helgen.
Så mysigt att vara där när det är lyskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0